Sesiunile de Cursuri și Workshop-uri se desfășoară în paralel (în 3 săli diferite, dar în același interval orar) la BT Stup (Calea Șerban Vodă nr. 206, clădirea U-Center, parter, sector 4, București), pe data de 20 Mai. De aceea, vei putea alege 1 singur track din cele 3 disponibile la care dorești să participi.
Foarte important: locurile sunt limitate la max. 20 de participanți pentru fiecare din cele 3 track-uri de cursuri/workshop-uri și vor fi distribuite în ordinea înscrierilor.
Pe lângă accesul la track-ul selectat, biletul include:
- Acces la suportul de curs
- Q&A în timp real cu trainerii
- Networking cu participanții și trainerii
- Masa de prânz
- 1 x Welcome Coffee și 2 x Coffee Breaks (cafea/ceai, gustări și refreshments)
- Posibilitatea obținerii diplomei de absolvire, în urma examenului final (opțional)
Te așteptăm pentru Registration la Sala Ion Caramitru a Teatrului Național București începând cu ora 08:00 AM pentru a evita traficul matinal și formarea de cozi la înregistrare.
Până la începutul Conferinței, te vei putea delecta cu o cafea caldă și vei avea timp de socializare în mijlocul Comunității Digital.
De asemenea, schimbi contacte și obții lead-uri în cadrul GPeC Expo, unde te întâlnești cu 30+ furnizori de servicii E-Commerce și Marketing Online.
Participanții care sosesc la eveniment cu mașina personală, pot folosi parcarea subterană Interparking (de sub TNB) la prețul fix de 60 lei pentru 24 de ore de parcare (sau 40 de lei pentru 24 de ore, dacă descărcați aplicația Interparking).
Invitați la dialog și deschiși întrebărilor din audiență: Adrian Mihai (CEO FAN Courier), Cătălin Maftei (Founder & CEO C Solution), Elisabeta Moraru (Country Director Google România, Bulgaria, Ungaria și Moldova), Tudor Manea (CEO eMAG), Katarzyna Zubrzycka (Head of Merchant Sales & Acquirers, CEE, Visa)
What happens if you stop spending money on Google Search? Or, worse, the entire Paid Media budget is cut to zero?
Today, not knowing the answer to these questions results in the Marketing budget being the first one to be cut during tough times.
In his action-packed keynote, Avinash Kaushik will share a framework you can use to re-orient your entire Marketing & Analytics practice around incrementality. The three levels, the Big 6 KPIs, winning Brand Marketing, and, as you would expect, how to use Machine Learning/AI as your friend!
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Bucură-te de cafea și gustări delicioase în timp ce faci networking cu elita industriei E-Commerce & Digital Marketing.
Vizitează GPeC Expo și intră în contact cu principalii furnizori de servicii e-commerce – aici se nasc multiple oportunități de colaborare și parteneriate pe termen lung.
Disappointment is a powerful and painful human emotion that shapes everything from how we feel and behave to how we learn and remember.
In this session, we’ll uncover how it works, why it affects our behavior and what triggers it.
Moreover we’ll look at how to use these insights to build better and higher converting experiences for our users and customers.
During this session, we’ll cover:
- What disappointment is from a psychological and neurological perspective
- Lots of real-world examples of how disappointment affects online behavior
- How to identify and address where you could be letting down your users
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
- Understand how Google’s AI search algorithms work
- Adapt as Google evolves beyond keyword search
- Position your content for generative AI discoverability
- Apply the new rules of SEO for Google’s AI search
- Build content that Google’s AI and your customers trust
- Predict the effect of generative AI search on your traffic
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Iei prânzul* împreună cu Speakerii și cu cei mai importanți jucători din E-Commerce & Digital Marketing și te bucuri de networking de calitate alături de elita industriei.
*Prânzul este asigurat doar pentru posesorii de bilete PREMIUM și LITE Plus (detalii despre bilete și taxa de înscriere aici).
Email Marketing rocks the highest return on investment of any medium (especially in a post-pandemic world), earning more than $20 for every $1 you invest. That is, if you’re doing it right.
Are you getting a 20x ROI on your email marketing efforts?
Design and copywriting for email marketing is… quirky. It’s not like web design or postcard copy. But if you can learn to bend it to your will… The payoff is worth it.
This session will teach you the frustrating funk of email marketing creative AND show off some of what the email channel does better than any other: how to use data to make it really work.
Key Takeaways:
- What email marketing is best at (and one thing it doesn’t do very well)
- The anatomy of effective email marketing design and layout in 2024 (and why it works)
- Common content mistakes even savvy email marketers (still) make
- A peek at trends that work in email marketing in today’s inbox with examples from brands you’ll recognize
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
- Energizează-te cu o cafea și profită de networking alături de reprezentanții C-Level ai celor mai importante companii din Digital și Retail;
- Vizitează GPeC Expo și intră în contact cu principalii furnizori de servicii E-Commerce & Digital Marketing – aici se nasc multiple oportunități de colaborare și parteneriate pe termen lung.
De fapt, din greșeli înveți. Din suferință. Dacă e a altora, cu atât mai bine. 🙂
Am cunoscut, ajutat și învățat de la sute de retaileri în ultimii 17 ani de eCommerce. Voi alege 3 povești de la 3 companii diferite.
Una urâtă, despre unde duce ignorarea numerelor-cheie. Una tristă, despre reduceri la greu, fără matematica din spate. Și una frumoasă, să fie cu happy end, ca în filmele americane.
- Metode actuale pentru îmbogățirea datelor despre produse
- Sursele de date pe care le poți folosi pentru extragere și cele mai bune practici
- Utilizarea Inteligenței Artificiale pentru a evita conținutul duplicat
- Metode de localizare a cataloagelor și importanța luării în considerare a culturii locale
- Descrieri de produse bulk – ce este posibil, care metode funcționează și care nu
- Personalizarea subseturilor de cataloage pentru cohorte din ce în ce mai mici
- Unde poți folosi în siguranță conținutul generat fără a pune în pericol SEO
A practical look at personalisation.
In every job that must be done, there is an element of fun. You find the fun, and SNAP! The job’s a game.
David takes a fun, gamified look at how to (finally) personalise. From the learnings of hundreds of interviews for his book – The Person in Personalisation – as well as the application he’s seen on his travels, whilst also sharing tenuous parallels between Mary Poppins.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Începând cu ora 18:30 te așteptăm sus, pe Aria TNB – member of The Embassy – la Cocktail Networking Party alături de elita industriei Digital. Evenimentul este exclusivist, doar pe bază de invitație nominală și pentru posesorii de bilete PREMIUM.
Să fie networking, business opportunities și bucuria revederii la 19 ani de GPeC!