Sesiunile de Masterclass se desfășoară în paralel (în 2 săli diferite, dar în același interval orar) la BT Stup (Calea Șerban Vodă nr. 206, clădirea U-Center, parter, sector 4, București), pe data de 26 Mai 2025. De aceea, vei putea alege 1 singur track din cele 2 disponibile la care dorești să participi.
Foarte important: locurile sunt limitate la max. 20 de participanți pentru fiecare track și vor fi distribuite în ordinea înscrierilor.
Pe lângă accesul la Masterclass-ul selectat, biletul include:
- Acces la suportul de curs
- Q&A în timp real cu trainerii
- Networking cu participanții și trainerii
- Coffee Breaks (cafea/ceai, gustări și refreshments)
- Posibilitatea obținerii diplomei de absolvire, în urma examenului final (opțional)
Agenda celor 2 Sesiuni de Masterclass:
8:30 – Registration & Welcome Coffee
9:30 – 11:00 – Modul 1
11:00 – 11:30 – Coffee Break & Snacks
11:30 – 13:00 – Modul 2
13:00 – Discuții libere cu trainerii & closing.
There are infinite use cases for AI, some trivial, some powerful. Many are famous for boosting speed and efficiency, but for boosting quality? Insights? Not so much.
Join us in a half-day masterclass and walk-through of a comprehensive AI framework for lead generation, based on hundreds of hours of research, experimentation and iteration.
– AI methods for full-funnel lead generation, both the top to the bottom
– AI methods for full life-cycle content marketing, creation to promotion to measurement
Yes, we’ve entered a new era where AI has changed everything… or maybe not. Our audience hasn’t changed. Their needs haven’t changed. Their perception of quality hasn’t changed. In fact, the most important things haven’t changed at all.
This session will show you how AI can make you better at the basics and go farther into the tactics you love most about marketing.
Agenda:
8:30 – Registration & Welcome Coffee
9:30 – 11:00 – Module 1
11:00 – 11:30 – Coffee Break & Snacks
11:30 – 13:00 – Module 2
13:00 – Open Discussions with the Trainers & Closing
Level: Intermediary | Start hour: 09:30 | Duration: 4 ore | Loction: BT Stup, Bucharest | May 26, 2025 | Lanuage: English | Limited places.
Understanding your visitors is the basis of online success.
If you don’t know what drives your visitors or what’s holding them back from becoming your customer, you’re pretty much flying blind.
This masterclass will teach you how to do user research the right way.
After this session you’ll be able to…
Understand and tackle the obstacles your visitors experience, every step of the way.
Ask the right questions at the right moment so you can get high-value insights.
Use AI the right way to maximize valid research insights.
After taking this masterclass you will have an in-depth understanding of a broad scala of user research methods.
And you’ll know which method to use when to find out the answers to your research questions.
Agenda:
8:30 – Registration & Welcome Coffee
9:30 – 11:00 – Module 1
11:00 – 11:30 – Coffee Break & Snacks
11:30 – 13:00 – Module 2
13:00 – Open Discussions with the Trainers & Closing
Level: Intermediary | Start hour: 09:30 | Duration: 4 ore | Loction: BT Stup, Bucharest | May 26, 2025 | Lanuage: English | Limited places.
Te așteptăm pentru Registration la Sala Ion Caramitru a Teatrului Național București începând cu ora 08:00 AM pentru a evita traficul matinal și formarea de cozi la înregistrare.
Până la începutul Conferinței, te vei putea delecta cu o cafea caldă și vei avea timp de socializare în mijlocul Comunității Digital. Nu uita să îți instalezi aplicația de networking Swapcard și să stabilești întâlniri la fața locului cu participanții care te interesează.
De asemenea, schimbi contacte și obții lead-uri în cadrul GPeC Expo, unde te întâlnești cu 25+ furnizori de servicii E-Commerce și Marketing Online.
Participanții care sosesc la eveniment cu mașina personală, pot folosi parcarea subterană Interparking (de sub TNB) la prețul fix de 60 lei / zi (sau 40 de lei / zi, dacă plătiți prin aplicația mobilă Interparking).
There are infinite use cases for AI, some trivial, some powerful. Many are famous for boosting speed and efficiency, but for boosting quality? Insights? Not so much.
This session is a quick comprehensive AI framework for B2B lead generation, based on hundreds of hours of research, experimentation and iteration.
- AI methods for understanding the deeper needs of your target audience
- AI methods for auditing hierarchies of high-stakes pages
- AI methods for conversion optimization
While everyone else tries to save time with AI, we’ll use it to drive performance. With the right prompts and methods, it can spot gaps in the key places where leads are born… or not.
This session will show you how AI can make you better at the basics and drive more demand from the same levels of traffic.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Invitați la dialog și deschiși întrebărilor din audiență: Cătălin Vlădescu (Growth Leader CEE & Germany VTEX), Irina Pencea (General Manager eMAG România, Bulgaria & Ungaria), Loredana Pipoș-Lupescu (Country Manager Klarna România), Oana Dumitrescu (Industry Head & Retail Lead, Google), Roxana Turquin (Merchants Sales & Acquirers Lead, Visa).
Bucură-te de cafea și de gustări delicioase în timp ce faci networking cu elita industriei E-Commerce & Digital Marketing.
Vizitează GPeC Expo și intră în contact cu principalii furnizori de servicii e-commerce – aici se nasc multiple oportunități de colaborare și parteneriate pe termen lung.
Tot acum poți profita să intri în GPeC Expo Gamification – vizitează standurile, fă networking, strânge ștampilele necesare și intră în tragerea la sorți pentru un telefon mobil Apple iPhone 16 Pro, 256 GB, 5G, Black Titanium.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Iei prânzul* împreună cu Speakerii și cu cei mai importanți jucători din E-Commerce & Digital Marketing și te bucuri de networking de calitate alături de elita industriei.
*Prânzul este asigurat doar pentru posesorii de bilete PREMIUM și LITE Plus (detalii despre bilete și taxa de înscriere aici).
GPeC turns 20!
The perfect moment to pause and reflect on the lessons that shaped how I think about UX, CRO and experimentation. Decisive moments from two decades of analyzing user behavior, watching A/B test results unfold and client conversations.
Aha moments that changed not only my personal approach but also how we help marketing and product teams to create better user experiences.
With a big impact on revenue and profit.
A word of warning: this talk may feel like I’m holding up a mirror you may not enjoy looking into.
It might challenge your perception of how digitally mature your company really is.
But if you keep an open mind, it could completely reframe how you approach experimentation, customer experience and digital growth.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Invitați la dialog și deschiși întrebărilor din audiență: Cristi Movilă (Founder and CEO at OptiComm.AI), Dorin Boerescu (CEO 2Performant), Dragoș Stanca (Founder UPGRADE 100 & Președinte BRAT), İrem Çağrı Yılandil (Head of International Expansion, Trendyol Group), Tiberiu Dăneţiu (Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan)
- Energizează-te cu o cafea și profită de networking alături de reprezentanții C-Level ai celor mai importante companii din Digital și Retail;
- Vizitează GPeC Expo și intră în contact cu principalii furnizori de servicii E-Commerce & Digital Marketing – aici se nasc multiple oportunități de colaborare și parteneriate pe termen lung.
- Nu uita să aduni toate ștampilele necesare din zona Expo pentru a participa la activitatea de Gamification GPeC! Este ultima ta șansă!
Marketing and marketing technology are changing significantly, as AI reshapes the landscape of what is possible and what is expected.
In this keynote presentation, Scott will explain these changes — avoiding jargon and hyperbole — and provide guidance on how to navigate them successfully.
Topics will include the shift to a universal data layer, the rise of „composable” martech stacks, and the emergence of AI agents to serve both marketers and consumers. It’s an exciting inflection point for our industry and an opportunity to gain a competitive advantage in your marketing operations and customer-facing digital experiences.
There’s never been a more exciting time to work in marketing and martech.
English Session | Simultaneous Translation in Romanian Available
Scott Brinker, MarTech Pioneer | Vice President Platform Ecosystem, Hubspot
Începând cu ora 18:30 te așteptăm sus, pe Aria TNB – member of The Embassy – la Cocktail Networking Party alături de elita industriei Digital. Evenimentul este exclusivist, doar pe bază de invitație nominală și pentru posesorii de bilete PREMIUM.
Să fie networking, business opportunities și bucuria revederii la 19 ani de GPeC!


